27 Mart 2012 Salı

Cok cici kiz elbiseleri

netten alintifir





22 yorum:

  1. wunderschön sind diese Kleidchen!
    Lieben Gruss Elke

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel görünüyorlar ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim....

    sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.
    Çok şık kıyafetler olmuş, ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ces petites robes sont superbes ! Vraiment adorables ! Bravo pour le choix des couleurs et la délicatesse du travail !
    Bises
    Anna

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    tanıştığıma çok memnun oldum...
    elbiseler çok şirinmiş...
    banada beklerim...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. normalde örgü elbise sevmem ben ama bunlar özelliklede baştaki mavi çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller, sarıya bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Canim cok hos cok güzel olmus elbiseler ellerine emeklerine saglik .Hayirli aksamlar öptüm.

    YanıtlaSil
  10. benim kızım yokkkkkkkk bayılıyorum kız kıyafetine oğullarımıda çok seviyorum ama kız kıyafeti bir başka sevgiler

    YanıtlaSil
  11. canım iadei ziyarete ben geldim üyenim bir tanem çok hoş blog olmuş ellerine sağlık
    :)
    gene beklerim
    :))

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten çok ciciler...
    Takibindeyim canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık,çok güzeller.Özellikle maviye bayıldım...

    YanıtlaSil
  14. Oii muito prazer!!
    Que liindo seu blog,seus croches são maravilhosos!!
    Me apaixonei pelos seus vestidinhos!!PARABÉNS!!
    Beijos.

    YanıtlaSil
  15. Sehr schöne Kleidchen!!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  16. These dresses are just adorable. Wonderful work!

    YanıtlaSil
  17. evet bu resimlerden bende de kayıtlı hatta benzer bir tanesini daha yeni bitirdim ütüleyip paylaşacağım
    benimde adım seher bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  18. Very nice dresses.So original idee's.
    Bye
    Margit

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bayıldım. çok şirin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Çok şeker bu modeller, çok beğendim..

    YanıtlaSil
  21. kızlar için ne şeker seyler

    YanıtlaSil