20 Haziran 2012 Çarşamba

Perde kenar dantel örnekleri


 netten alintidir







8 yorum:

  1. Selamlar bu file örgüleri çok seviyorum etamin işler gibi örmesi zevkli oluyo paykaşımın için teşekkürler arkadaşım güzel modeller

    YanıtlaSil
  2. dantelin yeri ayrı, çok güzel örnekler, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller paylaşım için teşekkürler canım hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  4. s.a Dua sözün Miracıdır.. Dua dudağın Haccıdır. Dua sesin Secdesidir. Selam ve Dua ile Cumanız Mübarek Olsun

    YanıtlaSil
  5. oooo ellerine sağlık canım...
    bunlar el emeği göz nuru...
    annem de çok yapar...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel örnekler ancak ben danteli pek bilmiyorum..oysa dantel perdelre bayılırım..Ayrıca bloğa girdiğimde çalan müzik beni bir kez daha etkiledi..çok etkileniyorum bu diziden ve parçalarından..beni maziye götürüyor..:(

    YanıtlaSil