25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bebek babetleri

12 yorum:

  1. Merhabalar. Bugün yine değmesinyağlıboyayı gezerken size rastladım. Sevgi neler yapmış bakayım derken sizi keşfettim.Hemen takibinize girdim. Öncelikle headerınız çok güzel. Güle güle kullanın. Bende Sevginin güzelleştirdiği bloglardanım. Banada beklerim.
    Bu arada ben maharetsizim el işi bilmem sadece gösteren olduda lif yapmayı öğrendim. Sonrada netten modellerle devam ettim. Ne güzel siz kermeslere çok güzel şeyler hazırlıyorsunuz. Ben bir tek lif bilirim. Yelekler patikler hep yapmak istediğim ama bir türlü nasip olmayanlardandır. Maşallah, ellerinize sağlık. Allahım! Bu babetler çok ama çok sevimli. Giyecek olan güle güle kullansın geriside bol gelsin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Oooooh sehr hübsch!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  3. Ay çok güzel şirin olmuş bebe babet patikler ellerine saglık canım sahibi hava ata ata giysin

    YanıtlaSil
  4. ama bunlar çok tatlı....
    yerim ben obları yerim...
    elleirne sağlık canım....
    hayırlı iftarlar...

    YanıtlaSil
  5. Sehr schön sehen die Schuhe aus.

    LG Alexandra

    YanıtlaSil
  6. insan bunları kullanmaya kıyamaz ki.tam vitrinlik olmuş

    YanıtlaSil
  7. Çooook güzeller. Ellerine sağlık Seherciğim. Minik sahibi güle güle kullansın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. hayırlı günler selam ve sevgiler
    Gönül ile aklı koydum kafese ..
    Biri "UMUT" diyor ,biri "KES " diyor .
    Çırpındıkça kaldım nefes nefese..
    Biri "DAYAN" diyor ,
    biri "PES" diyor..
    Yüreğim döndükçe döndüm ak kora ,
    sabrım demir aldı , yelkenler fora.
    Gitmek istiyorum çok uzaklara .
    Biri "CAN " diyor , biri "ES " diyor...

    YanıtlaSil
  9. Bunlar muhteşem. Ellerinize sağlık çok beğendim.

    YanıtlaSil