10 Ocak 2013 Perşembe

Yaka modelleri,netten














10 yorum:

  1. Ooooooh sehr schön!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  2. Tous superbes et très à la mode !
    Bonne journée.
    Anna

    YanıtlaSil
  3. hepside güzel ama ilkini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Her tarza göre çeşitlemişler. :)

    YanıtlaSil
  5. 1. yakayı çok beğendim....
    güzel bir modelmiş...

    YanıtlaSil
  6. Yakalar çok hoşmuş...
    Ziyaretçin için teşekkür ederim...
    Lokma ile ilgili sorunu cevaplamaya çalışayım ben lokmanın içine başka bir şey koymuyorum....
    Tarifi birebir uygulayınca lokmalar çıtır çıtır oluyor sana katılıyorum bende yumuşak lokma sevmiyorum bu tariften çok memnunum...

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden şık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. yakalar çok güzel canım bayıldım yeni dönemin en güzel aksesuarları bunlar

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çoook şıklar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bayılıyorum bu yakalara çok güzeller,Yapanların ellerine sağlık,paylaşım için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil