9 Mart 2013 Cumartesi

Patik ve terlik modelleri

NETTEN ALINTIDIR










9 yorum:

  1. patikleriniz çok hoş olmuş çok güzel eline sağlık iyi günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ayse hanim yorumlariniz icin cok tesekkür ederim,bende sizi ziyarete geliyorum malesef yorum birakamiyorum,önüme bir form cikiyor dolduruyorum bir seyler yanlis diyor anlayamadim,yardimci olursaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. pembe ve mavi modelden ben de yapayım cnm çok hoşlar .hepsi çok güzel sevgiler cnm öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baştn üçüncünün yapılışını öğrete bilirmisiniz

      Sil
  4. baştan üçüncünün yapılışını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  5. baştan üçüncünün yapılışını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  6. baştan üçüncünün yapılışını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  7. baştan üçüncünün yapılışını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  8. baştan üçüncünün yapılışını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil