30 Mart 2013 Cumartesi

simli iple yegenime ördügüm elbise


9 yorum:

  1. Hübsche Arbeit!
    Schönes Wochenende
    Crissi

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık sehercim çok güzel olmuş elbise,yiğeninde güle güle giyinsin inş canım,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş cnm arkadasım çok beğendim.eline sağlık.iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş,Yeğenin iyi günlerde güle güle giysin.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. sehercim onlarda başka tutkal kullanılıyor diye biliyorum,peçete transfer tutkalı yazıyor üstünde benim kullandığımın...hobi marketlerden alıyorum.akrilik su bazlı beyaz boya,çeşitli kalınlıkta fırçalar,su bazlı vernik,peçete transfer tutkalı,peçeteler ihtiyacın olan bunlar canm.dekupaj tutkalı denilen de kağıdı ahşaba veya başka yere yapıştırmada kullanılan tutkal.sevgiler cnm çok sağol

    YanıtlaSil
  7. Selamlar arkadaşım yegeninin elbisesi çok tatlı şirin olmuş ellerine saglık güzel günlerde giysin

    YanıtlaSil
  8. sehercim kandilin mübarek olsun cnm

    YanıtlaSil
  9. of ya br benim kizimin teyzesi bilmiyor örmeyi herkes biseyler örüyor yiyenlerine :)
    cok güzel olmuslar bayildim ellerine saglik.
    Sizlerinde kandili mübarek olsun ins.

    YanıtlaSil